Daar ben ik dan!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Angelique van Wegen - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Angelique van Wegen - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan!!

Door: angeliquevanwegen

Blijf op de hoogte en volg Angelique

19 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal!!!

Wat lief!! Ik heb al allemaal berichtjes van jullie!! Daar word ik helemaal blij van :-)

Hier ben ik dan, ver weg in Nieuw Zeeland! De reis ging goed, alleen op de tweede vlucht kon mijn stoel niet naar achteren en zat ik dus heerlijk 14 uur rechtop! Ik had allemaal kaarten gekregen van mijn lieve zus en bouke, ik moest erom lachen en huilen tegelijk, elke twee uur mocht ik er 1 openmaken en dat heb ik gedaan! Superbecankt! Het heeft me echt geholpen, hoewel.. die polonaise heb ik toch maar niet gedaan hoor bouke... maar ik heb wel een rondje gelopen :-)

En toen was ik dus in Auckland... pffff... zoooo moe was ik, gelukkig ging alles op het vliegveld wel soepel, een hond snuffelde even aan mijn tas, maar dat was dan ook alles. In het hostel werd ik heel aardig ontvangen, ik schijn een funny accent te hebben..hmmm.... en mn naam uitspreken, dat gaat nog niet zo goed, dus soms heet ik gewoon Ashley..

Ik vond de meiden op mn kamer niks aan(gelukkig zijn ze nu weg) en ik had last van mn jetlag en het regende... en dus dacht ik.. ik ga even de stad in... zonder plattegrond.. ach ik ga toch niet ver... en VERDWAALD dat ik was!! oooh... ik heb echt drie uur rondgelopen en echt NIEMAND wist waar liverpool street was.... pfff.. uiteindelijk heb ik het toch zelf gevonden en toen ben ik gauw mn bed ingedoken.

Vanochtend vroeg wakker, om half 5 al ofzo, voelde me nog niet heel relaxed... ik dacht bijna... waar ben ik aan begonnen... maar nee, dat laat ik niet gebeuren! Ik heb vandaag een gratis dagtour gedaan! Heel relaxed, ben door een deel van Auckland gereden, naar de haven geweest, naar the art gallary, ben ik niet in geweest (kost geld he?) Mount Eden gezien, over een brug gereden met een vet mooi uitzicht over de stad en naar dat onderwaterwereldgeval, pinquins gezien en echt HELE grote roggen, niet normaal!

En nu heb ik een magic adventure tour geboekt, daarmee kan ik heel nieuw zeeland doorreizen! Echt helemaal relaxed. Het is een bepaalde route, maar ik kan zelf bepalen of ik nog ergens anders heen wil, of dat ik ergens langer wil blijven of juist korter.

Vrijdag vertrek ik naar Rotorua en daar heb ik ook voor twee nachtjes een hostel :-)

Ik leer ook nu wel wat mensen kennen, in het vliegtuig een duits meisje, ik heb nu ook haar nr. En net kwam een fransman bij me zitten, nou ben ik zn naam vergeten, maar we gaan zo samen wat drinken :-)

Ik heb straks ook een nieuw nummer:

0220681679

Ik heb hm nu nog niet in gebruik, maar dat zal vanaf vrijdag zijn!

Ik heb nog maar 5 minuten over, dus ik ga stoppen!

Het gaat goed met me, ik ben blij, ik voel me goed en relaxed!

Oh ja, vandaag scheen de zon en ik ben natuurlijk meteen verbrand, ik had te laat ingesmeerd, maar ik heb aftersun van die gast van het hostel gekregen.. helemaal relaxed...

En ik mis jullie! :-)

Tot heel snel!! (op deze site dan)

Liefsssss An

  • 19 Januari 2011 - 07:36

    Rieneke:

    Nou wat fijn dat je je goed voelt! Laat je koppie niet hangen en geniet vooral! Je hebt ondanks je verdwaling wel je beweging gehad en wat gezien van de stad ;)
    Heel veel plezier en ik zal je vrijdag wel ff smsen! Ga nu snel naar mn werk :)

    Liefs!

  • 19 Januari 2011 - 08:37

    Jan En Ellen:

    Heey Angelique,

    Had al wel iets gehoord dat je ergens heen ging, maar zie nu dat je in nieuw zeeland zit! En ook niet eventjes....! Wat een avontuur!
    We willen je een hele fijne tijd toe wensen, je gaat daar dus rondreizen als ik het goed begrijp? En ga je naar nog meer landen of alleen nieuw zeeland?
    Wel grappig een nichtje van mij die in nieuw zeeland woont zit op dit moment in nederland!
    Nou geniet ervan! We zullen via deze site je een beetje in de gaten houden, erg leuk!

    Liefs Jan en Ellen

  • 19 Januari 2011 - 08:41

    Loes:

    Hai Angel-ique ook wel Ashley!! Hahaha, verdwaald... Wat cool! Ultieme adventure! ;) Tof dat je ook al gezellige mensen hebt ontmoet, dat gaat toch sneller dan je denkt he?!

    Klinkt goed die magic adventure tour... Ben benieuwd naar je verhalen!

    Kus kus

  • 19 Januari 2011 - 08:46

    Monique:

    Leuk om zo te lezen hoe het je allemaal vergaat daar.
    Jemig jij gaat echt heel veel zien en wij mogen daar lekker van meegenieten.
    Ik wens je heel veel plezier en dat het allemaal maar heel voorspoedig mag blijven gaan.
    Ik blijf je volgen is het net of ik een beetje met je mee aan het reizen ben.
    Geniet er lekker van.
    Groetjes Monique

  • 19 Januari 2011 - 11:04

    Lian:

    Wat een belevingen al de eerste dagen! Het ultieme backpack gevoel! Echt leuk om je zo te kunnen volgen, en met je mee te leven (ook al weet ik niet hoe het echt is natuurlijk)
    Heel veel plezier in je verdere reis! Het klinkt heel gaaf wat je gaat doen! En ik blijf je volgen!

    Liefs Lian

  • 19 Januari 2011 - 11:19

    Jopie:

    Dag lieve An,

    Wat een avondtuur al in die 2 dagen.
    Gelukkig voel je je weer helemaal relax. Leuk dat je al wat leuke mensen hebt ontmoet. Altijd gezellig..
    Je had gewoon een taxi moeten nemen joh. Maar heb je nu wel wat van de stad gezien. haha.
    Wij vonden het ook al heel leuk om die kaartjes te schrijven. haha Breekt je vlucht een beetje toch. Zit er bij die tour alleen het vervoer of ook overnachtingen? en voor hoeveel dagen? Leuk dat je al zo'n heel verhaal hebt geschreven.
    Hoop op nog meer..:-)

    Heel veel plezier en dikke Kus..

  • 19 Januari 2011 - 11:46

    Roelof:

    joehoe liekie,

    Zat al dagen te wachten op je reisverslag!! Ashley vind ik lelijk duzz..
    Als je er voor open staat gaat het snel contact leggen. Je ziet het helemaal zitten, ben ik heeeel blij om. heel veel plezier!! Vergeet je zonnebrand niet (dat vinden we hier zeer dom) X

  • 19 Januari 2011 - 18:38

    Pap En Man:

    Lieve An,

    Wat leuk om je bericht met spannende reisverhalen te lezen. Wat heb je al veel beleefd in een paar dagen! Wij zijn nu bij Jolanda om je bericht te lezen omdat thuis en op het werk het internet niet werkt. Dat moet maar snel opgelost zijn want morgen gaan we skypen he? Helemaal leuk! je mag ons op de gekste tijden wakker maken, dat weet je wel he?
    Dikke kus van ons allebei!

  • 19 Januari 2011 - 21:37

    Bianca:

    Hoi hoi, ik kreeg van mijn moeder je site want vind t wel leuk om te kijken wat voor mooie dingen je allemaal mee maakt! Geniet ervan en ik blijf je volgen :)
    Xx Bianca Schoonderbeek

  • 20 Januari 2011 - 17:42

    Nicole:

    Yeeeaah jij bent Stoer!! Super leuk om nu al zo'n verhaal te lezen! Nou nog de fotoos :). Geniet!!
    Liefs

  • 20 Januari 2011 - 18:12

    Greet&Evert:

    Hoi Angelique, wat een plannen allemaal! ook wij zijn heel benieuwd naar alles wat je nog mee gaat maken en wensen je een super tijd daar. Het is bij jou vast veel warmer dan hier in het koude Amersfoort, geniet er maar van.
    Heel veel groetjes van ons!

  • 21 Januari 2011 - 09:25

    Rieneke:

    Is dat nummer incl. landnummer??? Of hoe werkt dat?! Wil je natuurlijk even smsen!

  • 21 Januari 2011 - 12:24

    Odette:

    Hoi AN!
    Leuk je verslag! Wij blijven lezen!!

    Groetjes,
    Odette
    P.s. Ook groetjes van Gulcin ;-)))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw zeeland/ Australie

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2011

I've found nemo !!

26 April 2011

Vervolg...

26 April 2011

Strak in het pak !

20 April 2011

Don't forget... slip, slop, slap !

15 April 2011

Dingo's op de loer....
Angelique

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 41779

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Zuid-Amerika 2014

03 December 2012 - 21 December 2012

Birma 2012

17 November 2012 - 03 December 2012

Borneo 2012

17 Oktober 2012 - 15 November 2012

Indonesia 2012

29 September 2011 - 12 November 2011

Cambodja/Laos/Vietnam

16 Januari 2011 - 07 Mei 2011

Nieuw zeeland/ Australie

12 November 2011 - 30 November -0001

Australië/Perth

Landen bezocht: