Jaaaah, ik leef nog!! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Angelique van Wegen - WaarBenJij.nu Jaaaah, ik leef nog!! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Angelique van Wegen - WaarBenJij.nu

Jaaaah, ik leef nog!!

Door: angeliquevanwegen

Blijf op de hoogte en volg Angelique

17 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hier heel even een kort bericht om jullie gerust te stellen dat ik nog leef en niet zomaar van de aardbodem ben verdwenen!!

Het gaat ontzettend goed, ik ben nog nooit zooooo gelukkig geweest :-) !! Ik maak ontzettend veel mee, elke dag opnieuw en ik ben helemaal stressvrij! Hoe is het mogelijk haha ;-)

Ik ben gisteren in Dunedin aangekomen en het is hier heerlijk weer, dus ik kan eindelijk weer even genieten van de warmte van de zon! Hier blijf ik een paar daagjes en zaterdag reis ik door naar Lake Tekapo en dan zie ik wel weer verder, ik bekijk het per dag en dat is heerlijk!

Gaat het allemaal goed in Nederland? Ik hoor dat de lente al een beetje begint te komen?

Ook al laat ik nu niet zoveel van me horen, ik denk wel aan jullie allemaal hoor! Maar vertrouw er maar op dat het heel goed met me gaat!

Waarschijnlijk kan ik binnen een paar dagen wel wat langer op internet, dus dan zal ik uitgebreid verslag doen van al mn belevenissen!!

Heeeeeeeel veeeeel liefsss vanuit een zonnig Dunedin!!

• 16 Februari 2011 - 21:47

Lyan:

Heey an,

Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je inderdaad nog leeft ;)
    Ben wel een beetje jaloers op je hoor! lekker weer, geen stress;) Heerlijk!!

Geniet er van!
    Kus

• 16 Februari 2011 - 21:55

TWilly:

Lieve An, we maakten ons al ongerust zeg, na je nauwkeurige verslagen opeens die stilte.... Gelukkig nu te lezen dat alles goed is en dat je zoooooooooooo geniet!!
    BLIJF altijd maar zoooo gelukkig hoor!!
    Nu weet je meteen hoe we allemaal naar je belevenissen uitkijken en die NIET meer kunnen missen zelfs!!
    Doeiiiiiiiiii,

• 16 Februari 2011 - 22:35

Nic:

Dat klinkt Heerlijk! :D Beter dat je nog leeft en nog beter dat je lekker stressvrij bent, zo ist bedoeld! Geniet van het zonnetje en alle andere fijne dingen!
    XXX

• 17 Februari 2011 - 06:36

Loessie:

Hai meis...

Wat ben ik blij dat je zo gelukkig bent!
    Je klinkt onwijs vrolijk en indd stress vrij...
    Geniet lekker van je daagjes rust n zon! :)
    Lekker bruin bakken! ;)

Dikke kus n knuffel!

• 17 Februari 2011 - 08:06

Rieneke:

Vroeg me inderdaad al af waar je gebleven was! Haha.. Nou geniet dan maar lekker van de zon! Hier was het gisteren heeel erg lekker weer dus heb er gebruik van gemaakt door te gaan fietsen! Nu is het mistig en koud!

Liefs!

• 17 Februari 2011 - 08:07

Monique:

Hallo Angelique,

Wat lekker dat het zo goed met je gaat en dat je zo geniet houden zo!!

Nu nog wat leuke foto's dan kunnen we nog meer meegenieten.

Blijf zo lekker relaxed en geniet van de zon want het is hier nog best fris hoor!

Groetjes Ron, Monique, Jaimy en Quinty

• 17 Februari 2011 - 16:59

Alie:

Hey lieve An,

Lente? Als jij zulke leuke berichten schrijft, wordt het vanzelf lente hier!

Dikke kus :)

• 18 Februari 2011 - 11:29

Roelien:

Heeé,
    Leuk wat van je te horen,
    Hier is het ook lekker zonnig weertje,
    je krijgt de lieve groetjes van sjaak!!!

• 18 Februari 2011 - 12:16

Greet & Evert:

Hehe dat is fijn weer wat te lezen, want inderdaad we dachten al hoe gaat het daar. GOED dus! Lekker zo doorgaan
    Angelique. Blijven genieten!
    Heel veel groetjes van ons.

• 19 Februari 2011 - 13:29

Helma Rijnbergen:

Hoi Angelique
    wat fijn dat je het zo naar je zin heb,erg leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt geniet er maar lekker van wij dromen er wel van
    liefs Mike Nick Henny en natuurlijk Helma