Tja, wat zal ik zeggen ? ;-) - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Angelique van Wegen - WaarBenJij.nu Tja, wat zal ik zeggen ? ;-) - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Angelique van Wegen - WaarBenJij.nu

Tja, wat zal ik zeggen ? ;-)

Door: angeliquevanwegen

Blijf op de hoogte en volg Angelique

22 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Roturua is stom :-) haha, het is een beetje een uitgestorven stadje hier, ook het weer is niet fijn, bewolkt en regen, maar ik geloof dat het nu een beetje begint op te klaren.

ALs je hier door het park loopt, zie je overal rookwalmen omhoog komen en dat zijn dus allemaal van die vieze thermale modderpoelen, stinkt naar rotte eieren en er komt een enorme hitte vanaf :-) Heerlijk dus.

De busreis was prima, een duits meisje kwam gezellig naast me zitten. Het barst hier van de duitsers, dus Roelof je zou het geweldig vinden! :-) Ik heb even een tussenstop gemaakt in Hobbiton, helemaal leuk natuurlijk, al die schatiige hobbithuisjes en ik mocht daar ook een lammetje voeren, aaaaah... wie is er jalours? haha

Pas aan het einde van de dag kwam ik hier aan. Het hostel is heel relaxed, zit nu alleen met een jongen op een kamer, ook weer een duister natuurlijk, maar helemaal prima.

Vanavond ga ik naar een welkomstfeest van de Maori, met dansen en eten en vanalles en nog wat. Daar ga ik samen met Steffie heen, het meisje uit de bus.

Morgen vertrek ik met de bus naar Coromandel Whithianga en daar blijf ik twee nachtjes aan het strand in een hostel. Ik hoop daar te kunnen gaan werken, maar tot nu toe is het nog niet gelukt om een plekje te vinden, maar ik blijf proberen en anders reis ik verder.. naar the bay of islands denk ik...

Nou, ik ga hier lekker chillen en ff buiten rondlopen en genieten van de stank :-)

Daaaaaaaaaaaag leuke mensen!!!

  • 22 Januari 2011 - 05:20

    Loes:

    Wie is er jaloers? Ik natuurlijk! Haha. Heb je ook al wat zwerfhonden voor me vertroeteld? :P En natuurlijk alles wat je verder nog tegen komt voeren... Haha.

    Jammer dat roturua tegenvalt! Hopelijk straks in n leuke plaats werken, wil dat duitse meisje ook gaan werken of nie?

    Nou feestse vanaaf! ;) En geniet...
    Dikke kus

  • 22 Januari 2011 - 11:14

    Mimi:

    Hey

    Leuk nu al een verslagje
    En natuurlijk ben ik jaloers en ik denk meerdere mensen
    En werken??????? What the f**** hahahaha
    Doe voorzichtig he meid
    Geniet van de stank dan geniet ik wel van de kou

    XXX

  • 22 Januari 2011 - 12:51

    Ruud En Alie:

    Hi lieve An,

    We hebben op internet de Hobbithuisjes bekeken. Wat schattig! en wat een schilderachtige omgeving. Gaaf! Wij hadden misschien toch iets beter op moeten letten bij The Lord of the Rings. haha. Iedereen die ooit in Rotorua is geweest zegt dat het stinkt daar. Dat weet je dan ook weer. Geniet maar lekker van je vrije tijd en werken kan altijd nog als je álles gezien hebt. Ik zal een CV voor je opsturen voor het geval je iets anders wil doen dan schapenscheren.
    Lammetjes voeren kun je alvast aan je CV toevoegen. haha.

    Dikke kus en veel lieffffffffffffffffffs

  • 22 Januari 2011 - 17:35

    Jolanda:

    Hey zussie

    Wat leuk .. alweer een verhaaltje. Ik het boekje van nieuw-zeeland die ik heb gehaald bij de bieb (met jouw pasje) staat dat ROTorua de toeristenbestemming is van het noorder-eiland.. ? de stinkers. haha.
    Nog leuke mannen ontmoet met tatoo's tijdens de feest avond. En wat anders gegeten dan de mac? haha. tot skype en je volgende verhaal.

    Dikke kus van je zus

  • 22 Januari 2011 - 18:16

    Rieneke:

    Hej lieve schat!

    Die modderpoelen schijnen anders wel goed te zijn voor de huid, dus duik erin ;)
    Hobbiton! Geweldig.. zeker niet Aragorn tegen het lijf gelopen.. jammer!
    Lekker, een hostel aan het strand! Geniet ervan!
    Nou spreek je snel en wanneer zullen we skypen ;) :)

    Dikke kus!

  • 24 Januari 2011 - 08:27

    Rieneke:

    Jeej, vandaag begint de zon te schijnen en morgen wordt het helemaal super weer! Blijven smeren he ;)

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Nieuw zeeland/ Australie

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2011

I've found nemo !!

26 April 2011

Vervolg...

26 April 2011

Strak in het pak !

20 April 2011

Don't forget... slip, slop, slap !

15 April 2011

Dingo's op de loer....
Angelique

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 41631

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Zuid-Amerika 2014

03 December 2012 - 21 December 2012

Birma 2012

17 November 2012 - 03 December 2012

Borneo 2012

17 Oktober 2012 - 15 November 2012

Indonesia 2012

29 September 2011 - 12 November 2011

Cambodja/Laos/Vietnam

16 Januari 2011 - 07 Mei 2011

Nieuw zeeland/ Australie

12 November 2011 - 30 November -0001

Australië/Perth

Landen bezocht: